Vilkår og betingelser

1. Find den ønskede vare.

2. Kom varen i indkøbskurv ved at klikke på symbolet “Læg i kurv”.

3. Derefter kan du fortsætte din søgning, hvis der skal handles mere.

4. Fortryder du indholdet, eller ønsker du at foretage rettelser og fx ændre antallet af varer, kan du henholdsvis slette på slet-knappen eller rette i boxen med antal. ‘Opdater kurv’, hvis du vil se prisen efter ændringerne.

5. Herefter går du til kassen. Skærmbilledet hedder “Gå til kassen”.

6. På næste skærmbillede vælger du betalingsform og forsendelse.

7. Herefter skal du indtaste kundeoplysninger og eventuel anden leveringsadresse. Klik “Forsæt”.

8. Bekræft ordre – opsamling af bestilling og en data du har indtastet.

9. Din bestilling bliver først afsendt, når du klikker på “Afslut køb”. Hvis du inden da forlader siden, er købstransaktionen ikke gennemført.

10. Vi sender dig straks en ordrebekræftelse på den e-mail du har opgivet under kundeoplysninger.

11. Når din bestilling er ekspederet, får du igen en elektronisk meddelelse pr. email.

BETALING

Vi modtager følgende kort: Dankort, Visa/Dankort, eDankort, Mastercard, JCB, American Express, Dinners Club.

Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen AFSENDES fra os.

Vi krypterer alle dine kortoplysninger med den såkaldte SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at uvedkommende ikke kan aflæse dit kortnummer eller andre informationer under transaktionen med PBS.

LEVERING

Vi bestræber os på at afsende din ordre indenfor 3-5 dage efter den er indkommet. Vi sørger for levering med Post Danmark.

Rettidig levering forudsætter dog at Post Danmark overholder dag-til-dag levering. Såfremt der opstår forsinkelser hos Post Danmark, vil dette tilsvarende forsinke leverancen. Post Danmarks kvalitetsmål omkring leveringssikkerhed er minimum 97% for brevpakker og minimum 99% for pakkepost. Bemærk dog at disse procentsatser er gennemsnitlige, og kan dække over store lokale og tidsbegrænsede variationer. Presentation Skills kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos Post Danmark.

I tilfælde af meget forsinkede – over 8 dage efter du har modtaget mail om at ordren er afsendt – eller decideret udeblevne leverancer, kontakt Presentation Skills med det samme!

Levering til Bornholm og visse småøer er ikke omfattet af Post Danmarks målsætning om dag-til-dag levering, idet forsendelser til disse område i nogle tilfælde kan vare 2 dage. Presentation Skills tager altid udgangspunkt i dag-til-dag levering.

REKLAMATIONSRET

So Presentation Skills yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb. Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal meddeles Presentation Skills indenfor rimelig tid. Varen kan efterfølgende returneres for reparation, ombytning eller efter aftale evt. kreditering. I forbindelse med reklamationssager afholder Presentation Skills returneringsomkostninger i rimeligt omfang.

Reklamation og varereturnering
Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til:

Presentation Skills
Lyshøj Allé 8. 1.tv
2500 Valby
Email: kontakt@presentationskills.dk

Varereturnering foregår også til denne adresse – bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav. Det er ikke et krav men ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende informationer følger pakken – eksempelvis kopi af ordrebekræftelse, registreringsnummer og kontonummer for bankkonto hvortil refusion kan foregå, kopi af evt. forudgående korrespondance mv.

Refusion
I tilfælde af aftalte dekorter, returnerede varer eller forudbetalte varer som afbestilles før afsendelse, skal der ske en hel eller delvis refusion af købesummen. Refusion sker normalt altid ved bankoverførsel, og Presentation Skills har derfor brug for oplysninger om registreringsnummer og kontonummer for din bankkonto. Disse oplysninger er ikke følsomme, og kan uden videre oplyses pr. email eller anden traditionel korrespondanceform.

FORTRYDELSESRET

Der er 14 dages returret på varerne, regnet fra den dag de modtages. Hvis du vælger at fortryde et køb, skal du blot returnere varen i uåbnet samt væsentligt samme stand og mængde som du modtog den. Når varen er modtaget retur og godkendt, refunderes købsprisen til din konto indenfor få dage. Omkostninger til returnering skal du selv afholde.